Satış Sonrası

Genel Bakış

OSatış sonrası hizmetler politikamız müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedeflemektedir. Satış sonrası hizmetler, ürünlerin ömrünü uzatmak, hatalı kullanım veya yanlış bakımdan doğabilecek güvenlik ve çevre faktörlerini elimine etmek açısından önemlidir. ISISAN satış sonrası hizmetler kaliteden ödün vermeksizin zamanında hizmet vererek müşterilerimizin çözülmeyen sorunlarının kalmaması anlayışı ile hizmet vermektedir. Biz, her zaman satmış olduğumuz ürünlerimizin halen markamızın bir parçası olduğunu hatırlarız. Bu nedenle, ISISAN satış sonrası hizmetler anlamında gelişmeye devam etmek sebebiyle hatırı sayılır yatırımlar yapılmaktadır.

Sağlamakta olduğumuz hizmetlerimiz, uzaktan yardım, sürekli teknik destek, devreye alma hizmetleri ve ürünlerin hayatları boyunca sistem güncellemeleri ve geliştirilmelerinde bilgi paylaşımlarında bulunmaktır.

Servis Desteği

Gözlem, sistemin güncel durumunu analiz etme sağlacak servisin veya bakımın seviyesini belirme uzaktan yardım, sahada tamir veya yeniden nitelendirme.

Bakım

Location and product specific services including periodic maintenance and regular preventive checks.

Müşteri Eğitimleri

Satış sonrası hizmetler kapsamında, ürünleri layıkı ile kullanılmaları ve bakım yapabilmeleri açısından, operatörlerin, bakım yapacak personelin ve mühendislerin eğitimi ve ilgili şahıslara gerekli bilgi ve paylaşımların iletilmesi gibi hizmetler sunulmaktadır. Eğitim programımıza en son mekanik, elektrik ve yazılımsal gelişmeleri katarak sürekli gelişen bir hizmet sağlamaya çalışmaktayız.

Mühendislik Desteği

Konularında hakim tecrübeli mühendis takımımız ile ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde analiz ederek, en iyi çözümü sunmaktayız.